Niedrogi interfejs audio

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
pulpet112
Posty: 6
Rejestracja: sobota 18 kwie 2015, 00:00

Niedrogi interfejs audio

Post autor: pulpet112 » niedziela 19 kwie 2015, 13:57

Witam!

Potrzebuję pomocy odnośnie kupna interfejsu audio za ok. 400 zł. Od razu dodam że nie znam się na tym za bardzo ;)

Mam mikrofon dynamiczny Shure SM58. Czytałem trochę, że do dynamicznych mikrofonów nie można stosować interfejsów z przedwzmacniaczem czy jakoś tak... Fajnie by było gdyby ktoś mi naświetlił dlaczego i co się stanie gdy będę miał ten przedwzmacniacz i podepnę do niego dynamika. Jeśli chodzi o softa to mam laptopa Asus z Windows 8.1 i program Cubase 5.

Jaki w tej sytuacji polecacie interfejs??

Z góry wielkie dzięki

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Arkana_Flow
Posty: 178
Rejestracja: wtorek 28 paź 2014, 00:00

Re: Niedrogi interfejs audio

Post autor: Arkana_Flow » niedziela 19 kwie 2015, 14:31

Czytałem trochę, że do dynamicznych mikrofonów nie można stosować interfejsów z przedwzmacniaczem czy jakoś tak...


Fantom, a nie przedwzmacniacz. To dodatkowe zasilanie, które jest potrzebne, aby mikrofon pojemnościowy dobrze zbierał. Dynamiki tego nie potrzebują, ale raczej się nie rozwalą.. inaczej ze wstęgowymi.. poczytaj zakamarki audio na przykład albo parę poprzednich numerów EiS, jest w nich opisane jak wybrać interfejs.. numery online możesz pobrać za grosze..


Co do interfejsu to do tej ceny i do twojego DAW i typu komputera to spójrz na Focusrite Scarlett Solo.. reszta w tym przedziale cenowym jak dla mnie to gnioty..


Tylko jak będziesz nagrywał to nie miej włączonego napięccia 48V (fantom)

Muzyką zajmuję się od 2003 roku. Zaczynałem jako raper. Obecnie wchodzę w świat producenski. Pracuję z samplami (głównie na Akai MPC) jak i z żywymi instrumentami. Studiuję produkcję muzyczną na uczelni w Edynburgu, Szkocji.

Awatar użytkownika
pulpet112
Posty: 6