EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w grudniu
EiS 12/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści




Forum EiS


Mikrofony do akustyka
    14.12.2017 | 19:44 | Odpowiedzi: 2
Prawnik pilnie poszukiwany
    14.12.2017 | 19:14 | Odpowiedzi: 0
Nowe syntezatory analogowe od Behringera?
    14.12.2017 | 14:50 | Odpowiedzi: 0
Stacja robocza gotowa - czy nadaje się aby uruchomić DAW?
    14.12.2017 | 11:12 | Odpowiedzi: 7
Światła dla kapeli
    12.12.2017 | 15:29 | Odpowiedzi: 4
Plugin z "okrzykami"
    11.12.2017 | 10:55 | Odpowiedzi: 7
Głupie teksty piosenek
    10.12.2017 | 23:41 | Odpowiedzi: 43
Samplitude Pro x3 Suite + gratisy za 149 $ - oferta czasowa!
    09.12.2017 | 23:01 | Odpowiedzi: 11
Studio domowe - laptop szumy
    09.12.2017 | 16:11 | Odpowiedzi: 3
Gibson oficjalnie kończy rozwijanie Cakewalk Sonar oraz... innych niekonsumenckich produktów.
    07.12.2017 | 13:12 | Odpowiedzi: 10
Behringer xr 18 external ruter
    07.12.2017 | 10:39 | Odpowiedzi: 6

Dział: Sprzęt gitarowy Fender Precision Bass USA, numer S886969, czerwony, dodatkowy pickup przy mostku,stan bdb, w zestawie twardy futerał, ostatnio używana sporadycznie, preferowany odbiór osobisty, cena do negocjacji - 8500 zł. Warszawa. Tel. 692-300-121. E-mail: jaroole@outlook.com
Dział: Sprzęt studyjny Focusrite Octopre mkII - 950 zł. Presonus Digimax D8 - 890 zł. Białystok. Tel. 500-408-145. E-mail: pczaczkowski@gmail.com
Dział: Nagłośnienie DBX 2231, korektor/limiter, stan idealny - 1000 zł. Warszawa. Tel. 501-018-721. E-mail: piotr@fireplacesound.pl

Uwaga! Zanim zaczniesz postować na naszym forum koniecznie zapoznaj się wcześniej z jego regulaminem.


 
 
Studio w szopce



    Michas222  

  

 Wysłany: 03-07-2016; 14:31   

Witam, obserwuje strone EIS od jakiegos czasu duzo znalazlem artykulow i rzeczy ktore mi mega pomogly i teraz zwracam sie z prosbą tzn doradzeniem jak mam wykonczyc moj koncik nagrań.


Mianowicie potrzebuje pomocy tylko zeby ktos mi powiedzial czy aktualne wymiary szopki ( 220długość x 180 szerokość x 240 wysokość ) jest proporcjonalnie wystarczajace zeby uzyskac w miare dobry czysty akustyczny dzwiek podczas nagran ? Czy moze glos bedzie jak np w kiblu ?


Podkreslam nie zalezy mi na nie wiadomo jak profesjonalnym wykonczeniu, tu chodzi o prywatnosc i spontanicznosc nagrywek oraz próby, a gdy juz trzeba bedzie nagrac konkretnie numer to wybiore sie do studia ;) Przestudiowalem troche ksiazke Everest Podrecznik Akustyki i wyczytalem ze moge miec problemy z taką małą szopką musiałbym sie bawic podajze w Tube Trap oparte na koncepcji Quick Sound Field co wiąze sie z kosztami i wiele wiecej.


http://www.fotosik.pl/zdjecie/f400844c151642eb


http://www.fotosik.pl/zdjecie/7167774898667010


http://www.fotosik.pl/zdjecie/c64608ef81fc5175


http://www.fotosik.pl/zdjecie/d4210256c965d676




Podaje linki do zdjecia szopki, prosze powiedzcie czy dywanami i wycieraczkami od aut bedzie spoko, a pozniej na to maty ? Czy jak widac na zdjeciu musze jeszcze to wokol uszczelnic a pozniej maty ? 


Wygluszac wszystkie sciany ? Czy moze tylko dwie i sufit ? 


Prosze o bezposrednie krotkie porady czy dobrze kombinuje i co trzeba zmienic i ma to wogole sens ? 



PS. JESLI NAPRAWDE WYMIARY I SENS WYGLUSZANIA SZOPKI JEST MALO SENSOWNY JESTEM W STANIE JA Z DWOCH STRON POSZERZYC DO PONIEDZIALKU I WTEDY WYMIARY BY WYNOSILY ( 300 DŁUGOŚĆ X 270 SZEROKOŚĆ X 240 WYSOKOŚĆ ;) 


POZDRAWIAM MICHAL 



* (Ostatnia edycja posta: 2016-07-04, godz. 00:13 przez usera Michas222)



    marcinek2  

  

 Wysłany: 04-07-2016; 12:12   
...Witam, obserwuje strone EIS od jakiegos czasu duzo znalazlem artykulow i rzeczy ktore mi mega pomogly i teraz zwracam sie z prosbą tzn doradzeniem jak mam wykonczyc moj koncik nagrań.
Mianowicie potrzebuje pomocy tylko zeby ktos mi powiedzial czy aktualne wymiary szopki ( 220długość x 180 szerokość x 240 wysokość ) jest proporcjonalnie wystarczajace zeby uzyskac w miare dobry czysty akustyczny dzwiek podczas nagran ? Czy moze glos bedzie jak np w kiblu ?
Podkreslam nie zalezy mi na nie wiadomo jak profesjonalnym wykonczeniu, tu chodzi o prywatnosc i spontanicznosc nagrywek oraz próby, a gdy juz trzeba bedzie nagrac konkretnie numer to wybiore sie do studia ;) Przestudiowalem troche ksiazke Everest Podrecznik Akustyki i wyczytalem ze moge miec problemy z taką małą szopką musiałbym sie bawic podajze w Tube Trap oparte na koncepcji Quick Sound Field co wiąze sie z kosztami i wiele wiecej.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/f400844c151642eb
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7167774898667010
http://www.fotosik.pl/zdjecie/c64608ef81fc5175
http://www.fotosik.pl/zdjecie/d4210256c965d676
 
 
Podaje linki do zdjecia szopki, prosze powiedzcie czy dywanami i wycieraczkami od aut bedzie spoko, a pozniej na to maty ? Czy jak widac na zdjeciu musze jeszcze to wokol uszczelnic a pozniej maty ? 
Wygluszac wszystkie sciany ? Czy moze tylko dwie i sufit ? 
Prosze o bezposrednie krotkie porady czy dobrze kombinuje i co trzeba zmienic i ma to wogole sens ? 
 
PS. JESLI NAPRAWDE WYMIARY I SENS WYGLUSZANIA SZOPKI JEST MALO SENSOWNY JESTEM W STANIE JA Z DWOCH STRON POSZERZYC DO PONIEDZIALKU I WTEDY WYMIARY BY WYNOSILY ( 300 DŁUGOŚĆ X 270 SZEROKOŚĆ X 240 WYSOKOŚĆ ;) 
POZDRAWIAM MICHAL ... szopkę to kolego właśnie odstawiasz pisząc takie teksty


    PWA  

  

 Wysłany: 04-07-2016; 15:39   
... szopkę to kolego właśnie odstawiasz pisząc takie teksty

Nie mogę sie powstrzymać ... Michaś "Dwie Szopy" 222
https://www.youtube.com/watch?v=HLjS3gzHetA


    Michal22  

  

 Wysłany: 06-07-2016; 20:47   

...... szopkę to kolego właśnie odstawiasz pisząc takie teksty

Nie mogę sie powstrzymać ... Michaś "Dwie Szopy" 222
https://www.youtube.com/watch?v=HLjS3gzHetA...
 


Nie słuchaj tych wybitnych specjalistów i działaj dalej. Na pewno można taki kącik wygłuszyć i tworzyć szkice swoich utworów, które jak sam mówisz będą wykańczane/nagrywane ponownie w studiu. Ważne, aby miejsce w którym nagrywasz było intymne i abyś mógł tworzyć bez krępacji.


Pamiętaj, że nie jakość jest najważniejsza w muzyce, tylko emocje jakie ona niesie i przekaz. W dzisiejszych czasach można uzyskać świetną jakość nagrania nawet w warunkach domowych. Niestety to nie wystarcza aby być profesjoanlistą. Najważniejsza jest i będzie muzyka.


Na tym forum siedzą w większości nie artyści, a rzemieślnicy którzy szczycą się szambem w postaci jakiegoś wsiockiego disco polo i skupiają uwagę na aspektach technicznych, zamiast na muzyce. Baw się muzyką i twórz dalej. Nie podchodź do tego czysto technicznie.




    XalienX  

  

 Wysłany: 06-07-2016; 22:49   
......... szopkę to kolego właśnie odstawiasz pisząc takie teksty Nie mogę sie powstrzymać ... Michaś "Dwie Szopy" 222 https://www.youtube.com/watch?v=HLjS3gzHetA... 
Nie słuchaj tych wybitnych specjalistów i działaj dalej. Na pewno można taki kącik wygłuszyć i tworzyć szkice swoich utworów, które jak sam mówisz będą wykańczane/nagrywane ponownie w studiu. Ważne, aby miejsce w którym nagrywasz było intymne i abyś mógł tworzyć bez krępacji.
Pamiętaj, że nie jakość jest najważniejsza w muzyce, tylko emocje jakie ona niesie i przekaz. W dzisiejszych czasach można uzyskać świetną jakość nagrania nawet w warunkach domowych. Niestety to nie wystarcza aby być profesjoanlistą. Najważniejsza jest i będzie muzyka.
Na tym forum siedzą w większości nie artyści, a rzemieślnicy którzy szczycą się szambem w postaci jakiegoś wsiockiego disco polo i skupiają uwagę na aspektach technicznych, zamiast na muzyce. Baw się muzyką i twórz dalej. Nie podchodź do tego czysto technicznie....



BRAWO TY!!!



    enhald  

  

 Wysłany: 28-09-2016; 12:37   
Myślę, że możesz mieć problem z dobrym wygłuszeniem takiego pomieszczenia i może być problem z osiągnięciem oczekiwanego efektu.


    gores  

     

 Wysłany: 28-09-2016; 22:39   

Super miejsce! Przypomina moje nieco więc od razu mówie aby sobie jakieś ogrzewanie zalatwic, idzie sroga zima. Ja bym nic specjalnie nie zmieniał w wystroju bo i tak różice będą subtelne akustycznie, jak wcześniej kolega powiedział zaadoptuj tak żeby ci się miło pracowało, to w miarę ważne ważne Sasiedzi są gdzieś obok? Jak tak to albo będą Twoimi najwierniejszymi fanami albo największymi wrogami




    laser777  

  

 Wysłany: 29-09-2016; 01:38   
Oglądałem na discovery jak gościu który specjalizuje się w budowie domków na drzewie zbudował dla klienta studio nagrań właśnie na drzewie.Nie wiem czy miał jakąś wiedzę na ten temat ale zbudował.Też się zastanawiałem nad taką "szopką" ale trochę większą gdzieś 3/8/2,5m i może trochę inny kształt niż prostokąt.
Nie mam niestety pomysłu na podłogę.Szopka musi być solidna nie może dudnić,musisz ją jakoś ogrzewać,zabezpieczyć przed wilgocią i gryzoniami


    Zbynia  

  

 Wysłany: 03-10-2016; 00:14   
taaaa
w samochodach też budują
budowali dla snoopa

bez jaj...

weźcie sobie przeczytajcie podstawy eletroakustyki Everesta i przestańcie kombinować jak koń pod górę


    laser777  

  

 Wysłany: 03-10-2016; 13:37   
...taaaa
w samochodach też budują
budowali dla snoopa

bez jaj...

weźcie sobie przeczytajcie podstawy eletroakustyki Everesta i przestańcie kombinować jak koń pod górę...


Samochód trochę za mały na studio ale Xzbit to zrobił by nawet na rowerze
Ale tak na poważnie to nie mam na myśli szopy 2/2m zrobionej z demontażu starego płota. Widzą mi się domki z bali.Fajnie by było taki mieć i nie trzeba mieć pozwoleń oraz rysunku.Zbudować z bali od środka dać płyty OSB,ocieplić wełną i miejscówka jest.Tylko trochę ta wisząca podłoga mi nie pasuje bo grałem kiedyś w takiej sali i jak suby stały na podłodze to podłoga też grała.


    Zbynia  

  

 Wysłany: 04-10-2016; 23:40   
Bale musisz na czymś posadowić - zacznij od 40 cm wylewki betonowej najlepiej zbrojonej

inaczej nawet dach będzie ostro grał
nie na darmo stosuje się podłogi "pływające"


    laser777  

  

 Wysłany: 05-10-2016; 16:13   
...Bale musisz na czymś posadowić - zacznij od 40 cm wylewki betonowej najlepiej zbrojonej

inaczej nawet dach będzie ostro grał
nie na darmo stosuje się podłogi "pływające"...


Zanim ja zacznę to nie jeden rok minie
Najlepiej by było przykręcić te bale do betonowego podłoża jak by podłoga miała być z bali.Albo może prościej by było zostawić podłoże betonowe i zakotwiczyć stalowe słupy na głębokość 1-1,5m w fundamencie i do tych słupów mocować ściany.Musiał by być podest bo jak by była taka pogoda jak dziś to zalało by tą chatkę.Na działkach i w domkach letniskowych stawiają czasem takie domki na dość wysokich podestach to chyba jakiś specjalnych pozwoleń to nie wymaga?


    marzenka90  

  

 Wysłany: 06-12-2017; 20:12   
super pmysł

     
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved

----- Account: pp.eis.compl -----