Panele akustyczne/pianki - montaż

Wszelkie inne pytania związane z tematyką poruszaną w naszym magazynie
Awatar użytkownika
Matoha
Posty: 5
Rejestracja: piątek 16 wrz 2016, 00:00

Panele akustyczne/pianki - montaż

Post autor: Matoha » piątek 16 wrz 2016, 20:30

Cześć forumowicze :)

Krótka historia i związane z nią pytanko - jestem studentem, dopiero zaczynam swoją przygodę z realizatorką muzyczną. Siedzę sobie na wynajętym pokoiku w bloku i chciałem go trochę przystosować do nauki podstaw miksu itd. I tu pytanie - chciałbym zamontować na ścianach kilka podstawowych pianek akustycznych, żeby trochę zredukować pogłos itd. nim wstawię monitory. Tylko jak zrobić to, hmm... "bezinwazyjnie"? Co by ściągając je nie poszły razem z tynkiem, bo w końcu mieszkanie nie moje :D Inlight me, guys!

Zbynia
Posty: 7665
Rejestracja: sobota 09 paź 2004, 00:00

Re: Panele akustyczne/pianki - montaż

Post autor: Zbynia » sobota 17 wrz 2016, 00:00

Rama z listewek zawieszona na kołkach a do nie przyczepiona zszywkami gąbka
Lepiej zastosować panele z wełny mineralnej - można zbudować wolnostojące

Awatar użytkownika
Matoha
Posty: 5
Rejestracja: piątek 16 wrz 2016, 00:00

Re: Panele akustyczne/pianki - montaż

Post autor: Matoha » sobota 17 wrz 2016, 21:21

Byłem dzisiaj w Castoramie, polecili mi klej dyspersyjny - dobrze trzyma, a potem łatwo go usunąć (ciepła woda i jazda - mam ściany które spokojnie można myć). Jest sens bawić się w to czy jednak nie?

virus_c
Posty: 11
Rejestracja: piątek 28 lis 2014, 00:00

Re: Panele akustyczne/pianki - montaż

Post autor: virus_c » niedziela 18 wrz 2016, 14:34

...Cześć forumowicze :)