X32 - Problem z aktualizacją systemu

Tu zajmujemy się sprawami tyczącymi się urządzeń stosowanych przy nagłośnieniach imprez.
AndrzejLacek

X32 - Problem z aktualizacją systemu

Post autor: AndrzejLacek » poniedziałek 31 lip 2017, 12:06

Cześć. 

Borykam się z aktualizacją systemu w X32. Utknąłęm na wersji 2.02 i nie mogę zainstalować dalszych aktualizacji.

W trackcie uruchamiania stołu na ekranie uruchamiania pokawia się od pewnego czasu napis Loading Resoruce Files. Nigdzie w internetach nie mogę znaleźć informacji co z tym zrobić a kontakt Behringerem zarówno w polsce jak i zagranicami to tragedia. Obstawiam, że to może być powodem. że na żaden sposób nie działa instalacja systemu z penrdive. Nie wiem nawet jak przywrócić stół do ustawień fabrycznych co mogło by naprawić ewentualne problemy. 

Czy spotkał się ktoś z Was z podobnymi problemami? Nowsze wersje systemu dają fajne zabawki i jednak chciał bym zmieć morzliwość korzystania z nich. 

Zbynia

Re: X32 - Problem z aktualizacją systemu

Post autor: Zbynia » środa 02 sie 2017, 18:07

to sprawdzałeś?:

If you find that the firmware isn’t updating on your Behringer X32 through the normal update procedure, try holding the VIEW button in the USB Recorder section while powering the on the unit with the flash drive plugged in. This will force the X32 to read the flash drive. It works best if the firmware update file is the only file on the flash drive.

For the X32 Rack, hold the USB button while powering on to force-read the USB drive.

If the update still fails, try changing the sample rate and then repeat the process described above.

If the screen shows “Waiting for USB” unplug the flash drive and plug it back in.

ODPOWIEDZ