EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w grudniu
EiS 12/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2001-01
2001-01
T E C H N O L O G I A
Syntezatory wtyczkowe. Porównanie dziewięciu syntezatorów
Rozwój technologiczny procesorów i oprogramowania umożliwił tworzenie instrumentów wirtualnych, syntetyzujących dźwięk w podobny sposób i na podobnym poziomie, jak niegdysiejsze potężne, analogowe syntezatory sprzętowe. Czy dobrze brzmią? Czy dają się łatwo obsługiwać i programować? Czy oddziałują inspirująco i wzmacniająco na kreatywność? To tylko niektóre z pytań dotyczących omawianych w artykule instrumentów.

Sekwencery. Sekwencery MIDI dla początkujących (3).
Pełną moc sekwencera będziesz w stanie wykorzystać dopiero wtedy, gdy zaczniesz edytować kontrolery.

Paragon II. Mikser jak ze snu.
Konsoleta monitorowa ATI Paragon II reprezentuje nową generację konsolet live. Została ona wręcz entuzjastycznie przyjęta przez realizatorów na całym świecie.

Cubase VST w praktyce - cz. 6.
W tym odcinku odpoczniemy trochę od audio, MIDI, mikserów i edytorów, i zajmiemy się wyglądem naszego utworu od strony typografii muzycznej. Innymi słowy, będziemy starać się przygotować profesjonalny wydruk nut.

Acid. Ujarzmić Kwasa.
Każdy, kto kiedykolwiek wykorzystywał w swej twórczości samplowane pętle ten z pewnością wie, ile kłopotów towarzyszy próbom jednoczesnego zachowania stroju i tempa. Sytuacja ta zmieniła się jednak radykalnie z chwilą pojawienia się na rynku programu Acid firmy Sonic Foundry. Aplikacja ta czyni dziecinnie prostymi operacje dostosowywania tempa i stroju próbek.

T E S T Y
TL Audio EQ-5013
EQ 5013 jest godny polecenia zwłaszcza w procesie nagrywania sygnałów liniowych na medium cyfrowe, dzięki niemu wiele zyskują zwłaszcza brzmienia syntezatorowe.

Line 6 POD Pro
Procesor symulujący brzmienie wzmacniaczy lampowych i współpracujących z nimi kolumn głośnikowych, wyposażony w wyjścia cyfrowe, wejście sygnału synchronizującego oraz wejścia analogowe o poziomie linowym jest znakomitym uzupełnieniem każdego zestawu procesorów studyjnych.

Roland VP-9000
VP-9000 według producenta jest procesorem, choć bardziej odpowiednia byłaby chyba nazwa sampler, ale mamy tu do czynienia z czymś zupełnie nowym.

Alphaton SM50/60, IA1/2
Alphaton jest jedną z firm, które w swojej ofercie mają szereg urządzeń pomocniczych przydatnych podczas pracy na estradzie i w studiu, m.in. często niedoceniane, ale niezbędne w każdej sytuacji transformatory impedancji i DI-boxy.

Ohm Moon
Moon jest dość nietypowym kompaktowym zestawem nagłośnieniowym, dla którego trudno było by znaleźć konkurenta. Pojedynczy "słupek" składa się z subwoofera i dwóch niewielkich głośników satelitarnych.

RCF Event 6000
Model 6000 jest najwyższym modelem z serii Event. Ciekawa konstrukcja oraz bardzo dobre parametry tych zestawów powinny zainteresować osoby poszukujące kolumn typu "wszystko w jednym".

Frontier WaveCenter/PCI
Udany produkt - bez zbytecznych dzwonków, bajerów i chromowanych okuć - oferujący jednak stabilną i solidną pracę.

EgoSys Waveterminal U2A
Choć standard USB rozgościł się w komputerach osobistych już dosyć dawno temu, to urządzeń audio opartych na tym interfejsie wciąż jest niewiele, zaś akcesoria o profesjonalnych parametrach można policzyć na palcach jednej ręki.

PSP MixPack
Plug-iny z opisywanej serii służą do ocieplania brzmienia nagrań cyfrowych i poprawiania ich jakości.

Yamaha AW4416
Yamaha dołączyła do grona producentów oferujących kompletne, mobilne studia do nagrań dźwiękowych. Na pierwszy rzut oka AW4416 odróżnia się od produktów Roland, Fostex, Akai, czy Korg dość pokaźnymi wymiarami. Ale to nie jedyna różnica...

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji
Nowy wiek - nowe wtyczki

Przyślij nam swoje demo
Najlepsi demowicze w styczniu 2001.

Jaki syntezator będzie pasował do mojej muzyki?
Felieton

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved

----- Account: pp.eis.compl -----