EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w kwietniu
EiS 04/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 4
EFEKTY W PRODUKCJI MUZYCZNEJ

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2001-07
2001-07
T E C H N O L O G I A
Systemy bezprzewodowe w praktyce.
Klaus Willemsen - specjalista Sennheisera ds. eksploatacji systemów bezprzewodowych - podczas całodziennej prezentacji i warsztatów przedstawił praktyczną stronę transmisji bezprzewodowej.

Systemy wyrównane liniowo.
Od pewnego czasu wzrasta zainteresowanie największych firm nagłośnieniowych tzw. systemami wyrównanymi liniowymi (Line Arrays). Nowe produkty line array mają już w swej ofercie najwięksi producenci.

Wirtualne ścieżki MIDI.
Przed epoką zapisu cyfrowego na taśmie i tanich systemów twardodyskowych, wirtualne ścieżki MIDI stanowiły doskonałą metodę uzyskiwania wysokiej jakości nagrań. Wirtualne ścieżki bywają przydatne również teraz, choć ich zastosowanie nie jest takie bezproblemowe.

System Exclusive, czyli wirtualne kręcenie gałkami. Cz. 2.
Ciąg dalszy rozważań na temat Systemu Exclusive, który jest zaawansowanym językiem komunikacji interfejsu MIDI.

Cakewalk w praktyce (3).
W kolejnej części warsztatów nadszedł czas na omówienie nagrywania MIDI i zapisu audio.

Sonic Foundry Acid. Trzecia fala Kwasu.
Acid pozwala na niemal dowolną obróbkę materiału muzycznego (pętli, pojedynczych zdarzeń dźwiękowych i większych objętościowo plików) pod względem tonacji i czasu trwania. Jakby tego było mało, jest programem wielośladowym co sprawia, że stał się jednym z najpotężniejszych narzędzi dla remikserów, realizatorów dźwięku filmowego czy artystów tworzących w oparciu o tzw. prefabrykaty dźwiękowe.

Automatyka miksowania.
Miksowanie to podstawa. To moment, gdy łączymy wszystkie elementy utworu, improwizację z kompozycją i wszystkim co nagraliśmy, w jedną spójną całość. Artykuł przedstawia narzędzia stosowane podczas zgrywania miksów.

R O Z M O W Y
Piknik Era z Natalią.
"Piknik Era z Natalią" to seria koncertów Natalii Kukulskiej, których rozmach oraz walory organizacyjne od strony technicznej i artystycznej skłoniły nas do przyjrzenia się im z bliska. Na kilka naszych pytań odpowiedział człowiek odpowiedzialny za realizację dźwiękową spektaklu - Paweł Zachanowicz.

Audio Factory. Karty na ladę.
Rozmowa z Hubertem Chłopickim, prezesem zarządu firmy Audio Factory.

LTT. Oświecenie na estradzie i scenie.
Można się czasem spotkać ze stwierdzeniem, że "gdyby nie światła, to nie byłoby czego posłuchać..." Na pewno nie było łatwo stworzyć oraz poprowadzić firmę, która obecnie jest jedną z największych i najbardziej liczących się w branży na terenie naszego kraju. Na ten właśnie temat rozmawiamy z dyrektorem firmy LTT Sp. z o. o. Jerzym Hołozubcem oraz Pawłem Mrozińskim, szefem marketingu.

T E S T Y
Cakewalk Sonar 1.0
Wrzawa wokół Sonara zaczęła się w okolicach Gwiazdki w ubiegłym stuleciu. Program w pełnym blasku po raz pierwszy zalśnił na styczniowych targach muzycznych NAMM w Kalifornii, z miejsca przyciągając uwagę wszystkich zainteresowanych. Po wnikliwych testach możemy stwierdzić, że w momencie oddawania tego artykułu do druku Sonar był jednym z najlepszych - jeśli nie najlepszym - wielośladowym programem audio/MIDI.

Native Instruments Traktor
Native Instruments Traktor jest programem przeznaczonym do miksowania na żywo. To oczywiście nie jedyne jego zastosowanie, gdyż może on działać w dwóch innych trybach: Auto i Mix.

Soundcraft Spirit M8
Mikser charakteryzuje się żywym, dynamicznym brzmieniem, pozwalając na pracę bez przesterowania z całym spektrum typowych sygnałów. Dużą rolę w budowaniu miksu odbywa kreatywna korekcja, a duży zapas dynamiki na wyjściu umożliwia bezbolesne "dokładanie" kolejnych sygnałów.

Digitech GNX 1
GNX1, będąc kontynuacją i rozwinięciem modeli serii RP, reprezentuje wysoki poziom brzmień symulacji wzmacniaczy i zbliżoną do studyjnej jakość efektów modulacyjnych i przestrzennych.

Azden Infrared
Zastosowanie w nadajnikach i odbiorniku Azden nowoczesnych diod podczerwonych sprawiło, że ten bezprzewodowy system jest bardzo odporny na światło widzialne, niemal jednakowo pracując w warunkach silnego oświetlenia, jak i całkowitej ciemności.

HHB Portadisc MDP500
Brytyjska firma HHB od ponad 20 lat zajmuje się dystrybucją sprzętu i nośników na terenie całego niemal świata. Współpracując z renomowanymi i doświadczonymi producentami firma ta sprzedaje ich wyroby pod własną marką, udzielając gwarancji i świadcząc wszelkiego typu usługi serwisowe. Jednymi z wielu produktów będących w ofercie HHB jest przenośny rejestrator Portadisc MDP500, w którym nośnikiem jest magnetooptyczna dyskietka minidisc (MD).

Shure KSM44
Mieszcząc się w średniej klasie cenowej, mikrofon Shure KSM44 swoim brzmieniem, jakością i wszechstronnością z naddatkiem tę klasę przewyższa. Ponieważ posiada on również indywidualne cechy brzmieniowe, na pewno warto wziąć go pod uwagę przy zakupach i wyborze omikrofonowania.

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji
Sezon na nagłośnienia

Przyślij mam swoje demo
Najlepsi demowicze w lipcu 2001

Początek zabawy w domowe studio
Felieton

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved