EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w październiku
EiS 10/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2001-09
2001-09
T E C H N O L O G I A
Samplitude Project 5.9.
Programy z serii Samplitude to nowoczesne, świetnie napisane wielośladowe edytory plików dźwiękowych. Ich struktura i możliwości pozwalają na wielościeżkową produkcję muzyczną bez opuszczania programu głównego. Na naszej płycie znajdziecie pełną wersję programu.

Lampy we wzmacniaczach gitarowych. Refleksje i porady praktyczne.
Gitarowe wzmacniacze zbudowane w oparciu o lampy elektronowe zawsze cieszyły się zainteresowaniem gitarzystów, a to ze względu na niemożliwe do podrobienia brzmienie lampowego wzmacniacza, charakteryzujące się dużą kreatywnością, przejrzystością i trudną do precyzyjnego określenia słowami giętkością.

M150 Tube - nowy lampowy mikrofon firmy Neumann.
Niski poziom szumów własnych, tytanowa membrana i kapsuła, beztransformatorowe wyjście wzmacniacza lampowego oraz nowoczesny zaawansowany konstrukcyjnie zasilacz mikrofonu - to cechy, które sprawiają, że M150 Tube jest całkiem nowym produktem.

Dźwięk do filmu. Witajcie w świecie iluzji.
Zadanie, jakie zlecono Tuba Studio, w pewnym sensie musiało oprzeć się na dźwiękowej iluzji. Trzeba było bowiem udźwiękowić w systemie dźwięku dookólnego 5.1 kolorowane, kultowe polskie komedie: "Sami swoi" oraz tryptyk "Jak rozpętałem II Wojnę Światową".

Trzy "ciepłe" mikrofony spod znaku M7.
Coraz więcej osób skłania się podczas rejestracji dźwięku ku stosowaniu urządzeń, których konstrukcja bazuje na układach lampowych. Postanowiliśmy zatem przyjrzeć się bliżej trzem ekskluzywnym, pojemnościowym mikrofonom lampowym, mającym - jakby na to nie patrzeć - wspólne "korzenie".

Korekcja graficzna a parametryczna.
Korekcja jest integralną częścią procesu obróbki i miksowania w sytuacjach, gdy nagrywamy żywych muzyków, ścieżki akustyczne, dźwięki syntetyczne czy samplowane. Do dyspozycji mamy kilka typów korektorów; najpowszechniejszymi są korektory graficzne i parametryczne.

System Exclusive, czyli wirtualne kręcenie gałkami (3).
Po dwumiesięcznej przerwie, którą mogliśmy wykorzystać na przeprowadzenie praktycznych ćwiczeń wraz ze swoimi ukochanymi instrumentami, powracamy do teoretycznego omawiania komunikatów Systemu Exclusive, zachęcając jednocześnie do dalszych eksperymentów.

Żarówki w praktyce (1).
Pierwsza żarówka zbudowana była z węglowego włókna żarzącego się w szklanej bańce z próżnią. Do dziś rozwinięto budowę tego prostego z pozoru przyrządu, wykorzystując najpierw włókna wykonane z tantalu, a później z wolframu, które znacznie wolniej ulegają zniszczeniu niż węgiel. A technika związana ze źródłami światła staje się coraz bardziej skomplikowana...

Angielsko-polski leksykon oświetleniowca (2).

T E S T Y
Ketron SD1
Ketron SD1 zwrócił moją uwagę znakomitymi opiniami w prasie zachodniej i byliśmy po prostu ciekawi, co jeszcze można wymyślić nowego w instrumentach tego typu. I tak oto SD1 trafił do naszej redakcji.

Echo Mia
Amerykańska firma ma w swojej ofercie rodzinę kart dźwiękowych cieszących się dużą popularnością wśród użytkowników. Do kart Darla, Gina, Layla i Mona, obecnie wyposażonych w świetne, 24-bitowe przetworniki AKM dołączyła nowa - Mia.

Yamaha UX256
UX256 umożliwiając jednoczesne odtwarzanie na 256 kanałach, jest w stanie sprostać potrzebom każdego, nawet najbardziej rozbudowanego studia MIDI.

Media Assistance USB-One
Dzięki rozpowszechnieniu się magistrali USB powstał nowy typ interfejsów audio - niewielkie pudełka, bez większych problemów współpracujące z prawie każdym komputerem stacjonarnym czy notebookiem.

Spendor SA200
Spendor SA200 są ciekawą alternatywą dla najbardziej znanych na polskim rynku profesjonalnym marek. Jeśli planujesz zakup nowych odsłuchów aktywnych bliskiego pola, warto się im przyjrzeć i przysłuchać bliżej.

Exar EQ-215
EQ-215 jest dwukanałowym korektorem graficznym, który dzięki dużym możliwościom pod względem połączeń i konfiguracji powinien zwrócić uwagę osób poszukujących tego typu urządzenia do swojego systemu dźwiękowego.

Audioexpert BM-60
Słuch ludzki jest bardzo subiektywny i nie sposób dokonać przy jego pomocy bezbłędnej oceny zawartości całego pasma. Do takich celów opracowane zostały specjalne przyrządy pomiarowe, zwane analizatorami widma akustycznego.

Yamaha MV12/2
Konsolety z serii MV są nowym produktem w ofercie Yamahy, przeznaczonym nie tylko do zastosowania w mobilnych systemach nagłośnieniowych, ale także w instalacjach stacjonarnych.

DigiTech Genesis3
Kolejny model procesora gitarowego firmy DigiTech jest urządzeniem przeznaczonym głównie do pracy w studio - nie posiada przełączników nożnych, a zewnętrzny wygląd przywodzi na myśl starsze o dwa lata urządzenie firmy Line 6-POD.

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji
Internet, remiksy, program i lampy

Przyślij mam swoje demo
Najlepsi demowicze we wrześniu 2001.

Początek zabawy w domowe studio (3)
Felieton

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved

----- Account: pp.eis.compl -----