EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w lutym
EiS 02/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 4
EFEKTY W PRODUKCJI MUZYCZNEJ

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2003-10
2003-10
T E C H N O L O G I A
Syntezatory spod czerwonej gwiazdy
Radzieckie syntezatory przebyły długą i skomplikowaną drogę do sławy, i nic nie wskazuje na to, aby miały stracić swój obecny status i popularność. Brzmienia rosyjskich analogów "uzasadniają ich wyolbrzymioną reputację", oraz brzmią "zaskakująco dobrze", by zacytować jednego z bardziej znanych autorów piszących o syntezatorach sprzed lat.

Jak zmiksować utwór pop? - Część czwarta - precyzowanie poziomów miksu
Ustawienie właściwych proporcji przy bardzo cichym odsłuchu sprawia, że miks rzadko kiedy brzmi źle kiedy potem słucha się go z dużą głośnością. Postępowanie odwrotne prawie nigdy się nie sprawdza.

Jeskola Buzz - Jak ujarzmić darmowe studio nagrań
W EiS 08/2003 opisaliśmy, jak zacząć pracę w programie Jeskola Buzz i w prosty sposób stworzyć nieskomplikowany fragment utworu muzycznego. Teraz nadszedł czas na poznanie bardziej zaawansowanych możliwości programu.

Praktyczne zastosowanie kompresji
Oczywistym zastosowaniem kompresji jest "pompowanie" głośności płyt CD. Moda na robienie bardzo głośnych płyt stała się tak powszechna, że coraz mniej ludzi produkuje albumy o dobrym zakresie dynamiki...

R O Z M O W Y
Andrzej Smolik: Szkodliwy brak kontaktu
"Nagrywam wokalistów w przyjaznych dla nich warunkach. Często ten wokal jest dużo lepszy - szczególnie jeśli chodzi o performance i wymowę - niż kiedy nagranie robi się w jakimś studiu. Ja staram się nagrywać inaczej - na stole stoi kawa, gościu siedzi na fotelu, może nawet czytać gazetę."

T E S T Y
Access Virus C
syntezator

Roland V-Synth
syntezator

Studio Projects C4 i LSD2
studyjne mikrofony pojemnościowe

Yamaha MG16/6FX
mikser z procesorem efektów

Pol-Audio 215ND-900
sceniczny odsłuch dla perkusisty/didżeja

Box Electronics B-525 Taurus
kombo do gitary basowej

Antares Kantos
syntezator sterowany sygnałem audio

Steinberg Groove Agent
generator rytmów

Arturia Moog Modular V
syntezator wirtualny

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji
Szczęśliwa siódemka

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved