EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w październiku
EiS 10/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2005-04
2005-04
T E C H N O L O G I A
Trzy barwy syntezy
W artykule przedstawimy - na zasadzie opisów funkcjonalnych i wrażeń z użytkowania - trzy różne podejścia do problematyki syntezy; wszystkie trzy mające swoich zagorzałych fanów, a tak naprawdę przeznaczone do innych zadań: Doepfer A-100, Hartmann Neuron VS i Ultimate Sound Bank Ultra Focus

Wybieramy mikser audio
Dostępność na rynku coraz większej liczby konsolet w bardzo zróżnicowanej ofercie sprawia, iż potencjalny nabywca może być mocno zakłopotany i mieć problem z dokonaniem trafnego dla siebie wyboru. Na co zwracać uwagę, by być z konsolety zadowolonym?

E-mu Proteus X - pierwsze kroki
Artykuł ma za zadanie w przeprowadzenie Was przez pierwszy etap pracy z systemem programowo-sprzętowym Proteus X. Nauczymy się jak przygotować własny bank oraz okrasić go efektami

Quo Vadis Sampling - Mo'phatt i Planet Earth
Obydwa tytuły pochodzą z serii rozszerzeń brzmieniowych, które firma E-mu/Creative Professional przygotowała dla posiadaczy systemów hybrydowych Emulator/Proteus X

Linuks i audio - programowe samplery
W Linuksie znajdziemy szereg aplikacji spełniających funkcje samplera. Są one silnie wyspecjalizowane, zatem podczas pracy wykorzystamy zapewne co najmniej kilka spośród nich

Mackie Tracktion (3) - automatyka i zgranie projektu
Ostatni odcinek krótkiego kursu obsługi programu Tracktion poświęcimy automatyce (która tutaj zastępuje mikser) oraz premasteringowi gotowego projektu

R O Z M O W Y
Leszek Kamiński
Nasz rozmówca jest dość tajemniczym człowiekiem. Nie zabiega o popularność, choć jego nazwisko znajduje się na piątym miejscu na liście osób najczęściej nagradzanych nagrodą Fryderyk. Co ciekawe, jest na tej liście jedynym reżyserem dźwięku i producentem

R E L A C J E
Sojka koncertowo
Opis sesji nagraniowej na żywo, której efektem jest najnowsza płyta Stanisława Sojki - "Koncert w klubie Pod Pretekstem". Płyta jest dostępna wyłącznie w internecie w portalu www.3pm.pl

T E S T Y
Joemeek TwinQ
dwukanałowy tor audio

Native Instruments Absynth 3
syntezator programowy

Line 6 POD XT Live
procesor gitarowy

Digitech Crossroads
kompaktowy efekt gitarowy

Presonus FirePod
interfejs audio/MIDI FireWire

Citronic SM-FX500 Ultima
czterokanałowy mikser z procesorem efektów

Sabine SWM7200 H
bezprzewodowy system mikrofonowy 2,4GHz

Lehle D.Loop, Dual, 1@3, 3@1
przełączniki nożne

Inter-M L2400
wzmacniacz mocy

d&b audiotechnik Max/M2
monitory estradowe

AAS Ultra Analog
syntezator wirtualny

Finale PrintMusic! 2004
program do edycji nut

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji

Przyślij mam swoje demo
Najlepsi demowicze w kwietniu 2005.

Bajka o Stefanie
Felieton

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved

----- Account: pp.eis.compl -----