EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w październiku
EiS 10/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS - numery archiwalne
     Strona główna archiwum

  EiS 2005-12
2005-12
T E C H N O L O G I A
Adaptacja akustyczna w praktyce - Część 3 - pułapki basowe
W poprzednim miesiącu poruszyliśmy temat tzw. pułapek basowych, których zadaniem jest pochłonięcie energii fal o określonych częstotliwościach w niskim paśmie akustycznym. Pora przyjrzeć się bliżej tej tematyce

Nagłaśnianie dla każdego - Jak słychać?
Wysokość dźwięku zależy nie tylko od częstotliwości, ale też - co nie do końca jest już tak oczywiste - od natężenia dźwięku. Jakie z tego wynikają implikacje?

Zewnętrzne interfejsy FireWire i USB. - Ograniczenia i zagrożenia
Wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia ze współpracą dwóch różnych urządzeń, tam zawsze mogą pojawić się problemy. Nie inaczej jest w przypadku interfejsów audio FireWire i USB

Para w gwizdek - czyli moc znamionowa głośnika
Zamiast ekscytować się podawaną przez producenta mocą na przykład 2.400W, warto zadać sobie pytanie: "Dlaczego muszę dostarczyć głośnikowi 2.400 watów, żeby na wyjściu uzyskać 100dB SPL, jeżeli głośnik innego producenta osiąga ten poziom już przy 800W?"

FL Studio 5 - Część 3 - instrumenty i mikser
W tej części kursu zapoznamy się zaawansowanymi ustawieniami wirtualnych instrumentów i kanałów oraz omówimy dostępny w programie mikser.

Nuendo 3 od podstaw - Część 6 - Audio Warp
Nauczymy się korzystać z Audio Warp i trybu Musical Mode. Pozwalają one m.in. na dopasowanie w czasie rzeczywistym tempa pętli audio do tempa utworu.

10 prezentów pod choinkę
Z dziesięciu wydanych w tym roku numerów EiS wytypowaliśmy po jednym z testowanych w nich urządzeń/programów, które mogą się okazać świetnymi prezentami na gwiazdkę.

Sampling a prawo
Tworzenie muzyki z zastosowaniem samplera stało się codzienną praktyką. A na tym polu możemy mieć do czynienia z konsekwencjami natury prawnej.

R O Z M O W Y
Abra dAb w IGS Studio
Lider formacji Kaliber 44 nagrywa swą solową płytę. O procesie nagrywania mówią Igor Sobczyk (IGS) i Przemysław Witkowski (Mad Magister).

Marek Napiórkowski
Jeden z najbardziej wszechstronnych gitarzystów polskich. Nagrał ponad 70 płyt z różnymi wykonawcami. Opowiada o swojej pracy i domowym studiu, z którego korzysta.

Akademia Nowych Brzmień
ANB to wyjątkowa impreza stworzona przez młodą kadrę organizatorów i wykładowców. Rozmawiamy z Mariuszem Wróblem, Marcinem Ułanowskim, Jankiem Młynarskim oraz Grzegorzem Karnasem.

T E S T Y
Clavia Nord Stage 88
syntezator (stage piano)

Soundscape Mixpander - Power Pak
wielośladowy system audio

Marian UCON CX
interfejs audio USB 2.0

Lexicon MX200
cyfrowy procesor efektów

Soundman OKM II Klassik
para mikrofonów do ujęć binauralnych

Joemeek SixQ
jednokanałowy tor audio

Ecler NUO4
mikser dla didżeja

EarMaster 5 Pro i School
program do kształcenia słuchu

Event ALP5
monitory aktywne

Rane TTM 56
mikser dla didżeja

Celemony Melodyne Uno
edytor audio

S T A Ł E    R U B R Y K I
Od redakcji

Przyślij mam swoje demo
Najlepsi demowicze w grudniu 2005.

     Strona główna archiwum
PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved

----- Account: pp.eis.compl -----