EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w marcu
EiS 03/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 4
EFEKTY W PRODUKCJI MUZYCZNEJ

   Spis treści
   Na płycie DVD



E-Media EiS

       Strona główna          Konkursy/demowicze          Przyślij nam demo         2015-09

Decimator (Maciej Suchodolski)


  Poprzedni materiał     Decimator (Maciej Suchodolski)    
Zamieszczono: 24.08.2015
Głosów: 0
Ocena: 0
Odsłon: 2699
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać ten materiał. Zarejestruj się

Obce Słońce
Decimator to projekt Macieja Suchodolskiego. Jak pisze twórca: "Projekt tworzyłem z myślą o niskiej gradacji dźwięku. Inspirowany sceną techno z Detroit wykonałem utwór Obce Słońce za pomocą programów Propellerhead Reason 8.1, Sony Sound Forge Pro 10.0 oraz syntezatora mowy IVONA. Wszystko na 32-bitowym systemie Windows 7 Home Premium. Użyłem komputera z procesorem Intel Core Quad Q6600 2,4 GHz; 2,75 GB RAM, interfejsu Akai EIE Pro oraz monitorów Alesis M1 Acitve MK2 i słuchawek AKG K712".
Kontakt: msuchodolski.ms@gmail.com

Decimator (Maciej Suchodolski)TH: Komputerowe techno z syntezatorem IVONA na wokalu  Ciekawe... Niby wszystko jest OK, ale zastanawia mnie, czy ktoś będzie chciał z własnej woli posłuchać pojawiających się na końcu metalicznych brzmień dla przyjemności  Jak wielokrotnie podkreślałem na łamach tej rubryki, jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale praktyka czyni mistrza. Z jednego rytmu z automatu i pętli arpeggiatora potraktowanych filtrem nie zawsze wychodzi udany utwór. Świat techno kryje jeszcze dużo nieznanych nam dźwięków, więc powiem wprost: Macieju, nie rozumiem tego utworu. Brzmienie jest definitywnie do poprawy, nie da się również potańczyć do tego na imprezie. Ale próbuj dalej.
TW: Żeby wejść w Detroit techno, a nawet tworzyć numery inspirowane tym kierunkiem, trzeba zdecydowanie lepiej wsłuchać się w to, co robili Juan Atkins czy Kevin Saunderson. W takim np. Techno City usłyszymy echa Pink Floyd, Michaela Jacksona i Kraftwerk, jest mnóstwo zaskoczeń, pozorna monotonia co jakiś czas jest inteligentnie zaburzana. Tu natomiast jest zbyt banalnie, a zabiegi z filtracją są już nawet nie oklepane, ale przeklepane. I nie to tempo – raczej bardziej w stronę cięższego 110 BPM niż discopolowego 135 BPM.
GP: Mam problem z takimi propozycjami. Z jednej strony są całkiem uprawnione, z drugiej zaś nie wzbudzają u mnie żadnego zainteresowania. Są wręcz nudne. Na domiar złego akurat to demo dodatkowo buczy w zakresie 120–300 Hz, co zupełnie mnie zdemotywowało. Dodatkowo brakuje nieco środka w ok. 500 Hz–4 kHz oraz ładnej góry 12 kHz. Sugerowałbym pracę nad kompozycją i aranżem, a dodatkowo uzbrojenie się w bardziej selektywny odsłuch.



 Komentarze: 
kajmanos13 (2015-09-11)
0:58, 1:40, 2:08 - dobre.



Aby dodawać własne komentarze musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu.
Zarejestruj się już teraz, to nic nie kosztuje.

PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved