EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w kwietniu
EiS 04/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 4
EFEKTY W PRODUKCJI MUZYCZNEJ

   Spis treści
   Na płycie DVD



E-Media EiS

       Strona główna          Konkursy/demowicze          Przyślij nam demo         2015-06

Imaginature


  Poprzedni materiał     Imaginature    Następny materiał
Zamieszczono: 26.05.2015
Głosów: 0
Ocena: 0
Odsłon: 1553
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać ten materiał. Zarejestruj się

Weather the Storm
"Wywodzimy się z północno-wschodniej Polski, gramy metal symfoniczny. Projekt został założony pod koniec 2014 roku w Olsztynie. Obecnie szukamy wokalu, a Weather the Storm jest naszym pierwszym demo. Skład zespołu: Tahra – orkiestracje, partie pianina, Eddiash – gitara, Virus – bas, Aro – Irish whistle".
Kontakt: lukasz.poblocki@o2.pl

 

ImaginatureKayanis: Za mało "imagination" w robocie klawiszowca. Ja rozumiem, że ciężko jest się ścigać z gitarzystami, którzy przecież od urodzenia nic innego nie robią, ale klawisze są w tej propozycji stanowczo zbyt zachowawcze! Nie ma pazura również w użytych brzmieniach. Smyki trochę trącą myszką, barwa do solówki passe, fortepian na końcu zbyt matowy. Jednak uważam, że po dopracowaniu tych elementów zrobi się naprawdę zawodowo, na takiej sekcji można zbudować wszystko!
TH: Ciekawa jest ta fujarka pojawiająca się pod koniec. Jeśli chodzi o cały utwór, to słychać, że muzycy dopiero pracują nad własnym stylem. Gitara zaciekle walczy o dominację z partiami klawiszy i perkusją. Niepotrzebnie, bo gdybyśmy dodali wokal, zrobiłby się prawdziwy bałagan. Od strony brzmieniowej w przyszłych nagraniach sugeruję przytemperować przestery w partiach gitarowych (zmieniamy ustawienie Gain lub Drive z cyfry 12 na 7). Tutaj wiosła brzmią zbyt ostro, jazgotliwie, po prostu charczą od zbyt dużej ilości przesteru. To mało interesująca cecha, która sprawia, że kawałek męczy po przesłuchaniu. Ogólnie jest jednak sprawnie i żywiołowo. Pracujcie nad bardziej szlachetnym brzmieniem, a będzie dobrze.
GP: Propozycja instrumentalna jest zawsze ryzykownym posunięciem. Wytwórnie i stacje radiowe podchodzą do niej jak do jeża, a na dodatek obnażają one kwestie aranżu i wykonawstwo muzyków. Sam pomysł muzyczny musi przyciągnąć i utrzymać uwagę słuchacza, a w tym wypadku będzie o to, moim zdaniem, trudno. Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że znów jest to propozycja ilustracyjna i jako taka nie jest zdolna do samoistnego istnienia. Napięcia budowane są dość sztampowo i przewidywalnie, co nie zachęca do dalszego słuchania. Brzmieniowo moim zdaniem brakuje środka 500–1.000 Hz. Gitary zaś mają przesadnie uwypuklone 2–3 kHz. Dół nagrania zbytnio koncentruje się na 50–60 Hz Tak więc brzmi to dudniąco i jazgotliwie. Szkoda, bo sprawność wykonawcza jest na dobrym poziomie. Osobną sprawą jest za głośny fortepian na końcu nagrania. Bardzo dziwaczne rozwiązanie realizatorskie.



 Komentarze: 
Aktualnie brak komentarzy do tego materiału, Twój może być pierwszy!

Aby dodawać własne komentarze musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu.
Zarejestruj się już teraz, to nic nie kosztuje.

PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved