EiS na Facebook FanPage EiS na Twitter EiS na YouTube EiS na Google+ EiS News - kanał RSS EiS Forum News - kanał RSS

Ulubiony kiosk EiS
Prenumerata/e-wydania
Status użytkownika
 Nie jesteś zalogowanym/zarejestrowanym użytkownikiem serwisu EiS
       Zaloguj/zarejestruj się

 



EiS w marcu
EiS 03/2017

   Spis treści
   DVD + ONLINE


EiS PLUS 7
SPRZĘT DO STUDIA

Spis treści



EiS PLUS 6
TWORZENIE MUZYKI W KOMPUTERZE - Praktyczny Poradnik

Spis treści



Poradnik EiS
Poradnik EiS - ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA!

Spis treści



EiS PLUS 5
BEATS & BASS

   Spis treści
   Na płycie DVD


EiS PLUS 4
EFEKTY W PRODUKCJI MUZYCZNEJ

   Spis treści
   Na płycie DVD



E-Media EiS

       Strona główna          Konkursy/demowicze          Przyślij nam demo         2015-09

Paweł Przyborowski


  Poprzedni materiał     Paweł Przyborowski    Następny materiał
Zamieszczono: 24.08.2015
Głosów: 1
Ocena: 10
Odsłon: 2662
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą oceniać ten materiał. Zarejestruj się

Kiedy jesteś ze mną
Paweł Przyborowski to pochodzący z Nowego Dworu Gdańskiego muzyk solowy, wokalista oraz autor tekstów. Członek zespołu Roßgarten. Nadesłany utwór Kiedy jesteś ze mną pochodzi z pierwszej EP-ki twórcy. Utwór został nagrany i zmiksowany w domowym studiu producenta nagrań, Piotra Łukasiuka. Mastering wykonano w studiu Radia Gdańsk.
Kontakt: pawelprzybor@wp.pl

Paweł PrzyborowskiTH: Jako demo nagranie sprawdza się jak najbardziej. Słyszymy dobry, zaangażowany wokal i polski tekst z przesłaniem. Słychać też pomysł na całość. Przy takim aranżu, przy agresywnych brzmieniach perkusji i gitar, duże wyzwanie może stanowić miks. To trzeba jakoś elegancko poukładać, aby słuchacz nie wyłączył nagrania po minucie. Tutaj dominuje środek, który został wyciągnięty za bardzo na przód. Ale skoro mówimy o wersji demonstracyjnej, to pozostaje mi zasugerować ponowny miks ścieżek, z zastosowaniem dobrych odsłuchów. Może powinna to zrobić osoba, które nie nagrywała tego nagrania i nie była związana z produkcją  To może przynieść dobre efekty.
TW: Świetny utwór został zniszczony limiterem i złym miksem. Wszystkie elementy walczą ze sobą na wszystkich frontach częstotliwościowych, żaden z nich nie ma ustabilizowanej pozycji, a rozpaczliwa próba uratowania czytelności wokalu to już nie rewolta w aranżacji pasmowej, ale wręcz prawdziwa wojna domowa. Tak dobry muzycznie materiał zasługuje na porządny miks i mastering (który jednak nigdy nie zmieni słabego miksu w genialny).
GP: Bardzo trudny w optymalnej realizacji aranż sprawia, że miks jest niestety porażką. Największym problemem są pasma 125–500 Hz. To duża rozpiętość częstotliwości i pogrąża nie tylko bas i wokal, ale też klawisze i gitary. Korekcja w zakresie 125–500 Hz w zasadzie przynosi poprawę, jednak nie można znaleźć optymalnego poziomu ujęcia, by bas był strawny, a wokal zachował swoje "body". Może pomogłyby stemy. Reszta korekt to niewielkie podbicie 60 Hz i ujęcie 3 kHz. Niestety, nie sprawią cudu bez zasadniczej zmiany w budowie miksu. Moim zdaniem całość do poprawki.



 Komentarze: 
crash22 (2015-09-20)
sumieniem:) Pozdr.

crash22 (2015-09-20)
dysonanse gitar i innych dźwięków robią wrażenie. Dla mnie świetne - 10 z czystym

crash22 (2015-09-20)
Niesamowite nagranie. Jest pomysł, jest klimat - dużo się dzieje. Te wszystkie lekkie

kajmanos13 (2015-09-11)
Dobry utwór. Cóż, nam też różni domorośli producenci katowali w ten sposób kawałki.



Aby dodawać własne komentarze musisz być zarejestrowanym użytkownikiem naszego serwisu.
Zarejestruj się już teraz, to nic nie kosztuje.

PARTNERZY
Studia Nagraniowe i Koncertowe Polskiego Radia  Kancelaria Adwokacka - Damian Kosmala  Polskie Stowarzyszenie Realizatorów Dźwięku  LIVE SOUND & Installation  E-Muzyk.pl
PATRONATY
    Warsaw Electronic Festival     
AVT KORPORACJA
© by AVT Wydawnictwo 2016, All right reserved